AS 915 Sherpa 2WD drives av en profesjonell tosylindret Loncin-motor. Med sine 708 cm³ yter motoren 21,2 hk og er også utstyrt med en olje- og drivstoffpumpe. Variabel trekkraft skjer via hydrostatisk girkasse. Foroverhastigheter fra 0-10,5 km/t og bakoverhastigheter fra 0-8,2 km/t kan velges via enhåndsbetjening. En annen fordel: En mekanisk parkeringsbrems er integrert i kjørespaken. Sperredifferensialen kan kobles inn når som helst for ekstra trekkraft.
Lukket, surfende klippeaggregat
AS 915 2WD Sherpa er utstyrt med et kryssknivsystem og et lukket klippeaggregat som klipper opp til 1,2 m høyt gress på en pålitelig måte. Surfing-fjæringen gjør at klippeaggregatet tilpasser seg ujevnt underlag og beskytter dermed knivene og gresset, for eksempel ved kjøring over en bakketopp. Klippehøyden justeres sentralt i nivåer fra 50-105 mm.
Sitte "i" maskinen
En dyp sittestilling gir føreren følelsen av å sitte i, snarere enn på, maskinen. Denne posisjonen beskytter brukeren mot for eksempel undervegetasjon. Setet kan justeres i lengden, noe som kombinert med god benplass gir plass til førere på opptil 1,9 m. En fjærende setepakke er tilgjengelig for enda bedre komfort. Alle betjeningselementene er logisk plassert og lett tilgjengelige.
Surfing mulch-klippeaggregat
Lukket klippeaggregat med AS-tverrknivsystem. Hovedkniven klipper, tverrkniven hakker opp avklippet. Det surfende klippeaggregatet gir etter oppover i ujevnt terreng for å beskytte mot skader.
Utmerket kjørekomfort gjennom en ergonomisk sittestilling (AS 915)
Det lengdejusterbare førersetet og den ergonomiske sittestillingen muliggjør komfortabelt arbeid over lengre tid, selv for store personer.
Liten svingradius, høy arbeidshastighet
Svingradiusen på bare 65 cm gir smidighet selv i vanskelig terreng.
Stabil rør-ramme
Høy stabilitet og vridningsstivhet ved tung belastning.
Terreng med moderate stigninger
Fungerer i moderate stigninger takket være lav vekt og lavt tyngdepunkt.
Variabel hydrostatisk transmisjon (sitteklipper)
Enkel tilpasning av hastigheten til ethvert terreng med integrert, mekanisk parkeringsbrems i kjørespaken.
Sesjonen din har nå utløpt. Vennligst klikk "OK" for å oppdatere siden og unngå tap av eventuelle ikke-lagrede data. Dersom du var logget inn, må du nå logge inn på nytt.